Cha cha

Cha cha bloggen,,,riktigt super bra dag,,, har gjort massa skiiit som är lite föör helmiga, nja, det var faktiskt segt att vakna idag, det tog ungefär ty 20min att komma upp, kallt va det oxo. sånt gillar jag inteeee. kom till och med försent första lektion men det bästa är att lärarna säger inget när jag kommer försent första lektion för jag har anledning. att jag bor långt bort och så brukar jag säga " DET VA VÄRDLENS VÄRSTA TRAKIK" så säger jag bara då slipper jag massa rött oanämlt frånvaro på hjärntorget. niice.

jjaaoo idah träffade jag min älskling Vesna: hon va min svensk lärare när jag kom till sverige..." ni är jätte vackra, ni har förändras" sa hon bara. omg jag trodde inte att hon kände igen oss. hihihi men det gjorde hon.

hur kan man säga att jag har blivit kaxig när man inte ens känt min i ett år?? ajaaa ornormal kan man va ibland.
jag är som jag är, jag spelar inte det för att få ......, du veet vem du är.

YEEEEEEAAAAA imon har vi NO,MUSIK,SPANSKA och så är de sista lektionarna inställda (slöjd och livskunskap). ajajaj helt bäst asså. då ska man träffa MOMO den.......hahahahaha. vågar inte träffa han själv nån måste följa med annars blir jag våltagen han vekrar krimenel som faan. men vi får se vad som händer. jag lovar att jag kommer lägga ett inläng om det imon" om jag kommer ihåg det"






Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0