SKATÅS

Kul dag i SKATÅS med hela klasser på utmarksskolan, tja, vi hade först grillning och sen oreantering. mm jag oreanterade med zahra, brian och andreas, vi gick vilse i början och missade två kontroller men det gick bra till sist,, vi hittade 7 kontroller och kom i tid. värdlig bra iaf. bättre en för förra året som vi hittade två kontroller och kom typ 2timmar försent när de andra hade gått hem redan...skillnad.

efter oreantering blev det brännboll mot 7a och de vann,,,,och så mötte vi 8a och då vann vi för de fuskade som faan, och varenda gång de fuskade så fick vi poäng niice, 

o förresten så e jag osams med sara,,,,,spännande ju... vi får se vad som händer jao....
nja tog  oxo lite bilder i skatås


hahah va zahra va tvugen att sitta ner för att se vart vi är...





lite barnsliga va vi häär... men vi hade kuuullll iaf.

aahh nu ska jag fortsätta med min THE VAMPIRE DAIRES ni får ha de bra people..


NATTI,NATTI/ kenthia

Kommentarer
Postat av: Emelie

hejsan ! :)

kommer du ihåg att du tävlade hos mig om en länkning inför 200 unika läsare hos mig ?

jasså kommer du ihåg det?

men nu så har vinnaren dragigst och du får kika in på bloggen och se om det är du som har vunnit

kom ihåg , en dålig förlorare vinner aldrig



Lycka till !



Emelie

2011-05-22 @ 20:43:21
URL: http://emelieangelova.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0