SHOCK

tack vare affären SHOCK så har jag huvudvärk faan. njaa vi slutade tidigt idag 12 men jag väntade på min syrra ERICA och sara va med mig. och sen kom världens bästa lebing haha så rädd han blev när såg lärare på skolgården. igenkligen så får det inte komma nåra andra som kommer från andra skolor för det har blivit många bråk o sånt...aa va tvungen att stå framför dörren så att han vågar komma annars wallah han skulle åka tbks till bergsjön. aja vi va me lebing och shakir i ca 30 min och så gick lebing hem...han lärde siig nåra ord på mitt språk fakt tack vare sara... SWERA NYOKO OCH SWETI som jag inte får säga vad det betyder. och följde sara med oss till stan för hon hade skolkat på slöjden o om hon går hem före 4 så tror hennes mamma att hon har skolkat så vi gick till state bilbiotek för att träffa min farbror aja han skulle skriva  på nåra papper, på väg dit så möte vi CYNTHIA (våra chrie) hon följde me oxo. vi fick veta att min farbror ska operera sitt ben den 18maj och då ska han sitta i rullstol i 3mån.  stackars han. hoppas de lyckas med hans ben annars är det väldig illa.

tja då gick vi till SHOCK omg det va helt svart och musiken till max. de gjorde miig och sara döva. och inget kostan under 500:-  ja och sara vi är riktiga import så i gick ut direkt. hör deras musik och ser deras hemska färger i min huve


heller att stå och vänta untanför o ta kort istället för att vara inne där. då väntade vi på erica och cynthia. medan vi väntade så sog jag min  största syrra NICOLE hon hade på sig nåting konstig som såg ut som en haldduk. erica tyckte om den där handduk. riktig fett va deen.

jag o sara gick ifrån dem för de va sådär tråkiga och vi villa ha kul. vi gick i många affärer. sen ringde erica och sa att vi skolle komma till macgonalds hon hade köpte hamburger till oss. oooohh  vi gick ite,,vi sprang brushan.

har lite bilder när vi hade kul med kalsonger och bh.----------->



waaaaaa ni som ite vet det...så är det här min storlek. jag har letat  i flera år. äntlingen så har den kommit ut. it's why im glad.



ni fattar verkligen why tha day was cool. i found my siiiiize. äntlingen allstå.



Erica: måste vara där när han kommer.
Jag: vem är han hära?
Erica: jag spelar filmer o han är rappare
Sara: kenny? ofta du ite visste vem han va??
Jag: neeej
Sara: ite jag heller.  äkta handikapp sara men älskar dig endå.




waaaa detta va milos present men aja den såg bögigt ut så vi lät den va.hahaha


juste lovade er att berätta hur möttet med MOMO blev: tja, jag berättade till shakir att jag skulle träffa momo, då sa han att alla kan börja säga god bye  till miig,waaaa jag blev f*ck*ng rädd, nästan halva gbg är efter han, men jag är är inte så feg jag va på hållplatsen kl 1 men med hela gänget(sara,jag,erica,lebing) såklart vågade inte stå där sj. alla i skolan bah: du kommer bli våldtagen kenny.

men jag  är iaf glad att mina ögon inte se han. :)

NI GJORDE MY DAY SUPER NIIIICE. MUCH LOVE TO ERICA, SARA,NICOLE,LEBING,CYNTHIA.  LOVE ER.


jallah hade bra alla mina kära läsare. ska mysa med världens bästa syrran (ERICA). PÖZZ




Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0