NOLHAGASKOLAN

Nu börjar det bli lite bestämd att jag ska börja på nolhaga skolan som liger i alingsås. tja, vill verkligen inte lämna mina bröder på utmarktskolan. men ingen vet sim framtid. vi får hålla kontakt på npt sätt. aja ska prova skolan i en vecka och se om det funkar. men ni ska veta en sak: UTMARKTSKOLAN ÄR DEN BÄSTA SKOLAN MAN KAN GÅ PÅ.
UUUFFF vill inte ens tänka på det nu. tja ,,,haft en niiice day även om det va skiit väder. asså Sverige är det enda land som kan ha alla årstider på samma dag. helt otroligt alltså.

aja  har nyss gjort svenska läxan ska snart göra Religionen läxan, man ska skapa en egen religion, det ska bli spännande ju. ni ska få veta mer om den när jag har gjort klart den...kommer tar 1vecka helt enkelt.
låt miig jobba på den. ha en niiice night mina kära läsare.

NOPICS.

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0