jag lever

cha cha bloggen,,haha har ni haft bra de här dagarna?? tja ni,, jag är värdig 7k så det är därför jag inte bloggat de senaste dagarna.  ska inte heller blogga riktig, bara att ni ska veta att jag att jag lever. så ni får de här bilderna som min cherie tog innan jag blev sjuk. förresten så är jag förkyld och har huvudvärk.... riktig sjuk alltså.


här är bilderna



gjord av SARA (min cherie) älskar verkligen bilden. tackaro habibti.


HÄR KOMMER AFRIKANER,, tja det är Khaola bakom miig,,kan tänka mig att det är första gången jag nämner det namnet aja hon e typ min kompis,,vi omgås inte så mycket.


fråga mig inte hur jag står eller vad de andra håller på med.. för jag har ingen anning.

aja,, ni få ha de bra,,ska ta det lite lugna,,,så cha cha. puss på er.

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0