dagen med Senci

cha cha folket,,, veet att jag inte bloggar så mycket som jag gjorde förut,,det kan jag be förlåtelse först. men iaf så är det bra med mig,,, skitväder har det varit men man kan fortfarande ha gött. tja, slutade tidigt för skolan så jag och Senci( senada) gick i stan,,waaa ingen hade pengar det va bara för att roligt inte schoopa. tja, tack vare senci så mpr jag illa av hennes pafrum waaaa... hon la minst 20 olika parfum. damn tjejen är little crazy kan man säga bre.

indiska affär då waaaa provade såna äckliga blusar bre vi hade faktiskt roligt.

now det bara att chilla inga läxor eller nåt skit. chillar med Mary J.Blige music.


och det här händer när man har tråkigt.

förresten Nicole(min syrra) ska vara här i trollhättan i hela helgen då ska vi göra man skiit som vi har saknat daaaamn längtar grovt mycket bre.. men aja ha det bra folket.. LOVE ER.

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0