cha cha bloggen

har inte bloggat i två veckor på grund av mycket arbrete,,,," skolan"  nja men hoppas verkligen ni lever :).

tja, fredag den 1maj: waaaaaa blev nästan blind att se Momo,, asså menar verkligen... han var inte som jag trodde,
jag trodde det va sån kille som vågar allt men abooowww inte ens prata me miig.. tro mig han kände inte igen mig. eller jooo. han måste faan. men allvar killen behöver help wallah. det va bara den otur jag fick: att se Momo.

men seriöst kan man sova när det är så här ljus ute??? jag och min syrra hittar på nåt kul alltid. igår vi kunde inte sova för det va sjukt ljus,, vet ni va vi gjorde?? vi la alla handdukar,typ långa kläder vi har övergardiner,,så blev det lite mörkt. mitt i natten allting bara ramlade av,, waaa vet blev skrämda och sprang från sängen mot dörren och skreeekk som jag vet inte vad...men som sagt,, vi hittar på nåt kul  varje dag. så nu är det dags att göra det om igen... mne hoppas vi ite skriker mitt i natten igen. så ha de bra ska lägga miig nu.


bilden från igår efter när jag permamentade håret,,,,whip my haaiiiirrr. om det ens går haha

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0