dåliga nyheter


Det har faktiskt varit ganska bra hela dagen . har nyss kommit hem från skolan o så fick jag höra dåliga nyheter: att vi kanske inte ska flytta tillbaks till Göteborg. jag ska kanske byta skola för det är inte så enkelt att vakna så tidigt och resa fram och tillbaks det blir långa dagar. men nu ska jag FAN börja be för det( flytta tillbaks till göteborg).
jag vill inte lämna mina släkter (senada,sara) om jag inte flyttar tillbaks så ska ni veta att jag kommer sakna er skiit mycket. kommer inte klara det så jag kommer och hälsar på. men man får ta det som det är :(

Kommentarer
Postat av: SSSSaaarrraaa

omg kenny ofta kmr sakna dig skit mycke glömmer aldrig dom saker vi har gjort tsm min cherie :**** du måste hälsa pååååååå!!!

om du inte stannar kvar

2011-03-29 @ 20:06:22
URL: http://bbitchaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

så klart att jag kommer....men hoppas inte att jag behöver göra det :(

2011-03-30 @ 19:17:34
URL: http://kakenthia.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0