bäst i trollhättan

cha cha people!!! underbar dah..hänt mycket faktiskt, i skolan så filmade NJOY FD SHOKORINAZ en musik video som heter U. de ska fortsätta filma på lördag 30/4 på kungsportsplatsen och de vill jättegärna ha med er!

förresten vi ha det rast i typ 10 min men eftersom  jag brukar komma försent nästan varenda jälla lektion. så på rasten så ringde min mob(okänt num): han sa att det var rektor på utmarktskolan o är i våra klassrum och väntar på oss för vi kommer försent hela alla jälla lektioner... jaag blev rädd och kuta mot klassrum...när jag kom in i klassrummet så stod det på tavla HAHAHAHA KENNY....det va min lärare så ringde miig. aaabboooowwww.

efter skolan åkte vi in i trollhåttans stan....waaaa visst ite att det händer så mkt i det lilla staden. orkar abslut ite berätta snackar me största syrran på skype.

ska packa för ska åka till alingsås och sova över hela helgen. så ha d. PUSS&KRAM/KENTHIA


fail bild...i know...

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0