tjobrevahänderjaopeacebre

har ni sovit gott kära folk?? var trött igår såklart  att jag sov som en ängel. vakna för en timme sen men har inte gått upp. har nyss gjort sönder min kompis MP3. tror inte att jag lever om en vecka. hon gav mig den för att ladda ner sin pojkväns låtar men när jag laddat den så funkar inte knapparna..jag är döööööd.

har inte fått tid att hämta mina glasögon än. åker in i stan idag för att hämta de.



haha för 6månader sen kunde jag inte vara nära hundar men nu..äter men de,sover med de,går ut med de.
trodde aldrig att jag skulle säga detta: Diesel kommer sakna diiiig skiiiiiit mkt allstå. tror inte att jag klarar mig utan att se diig i en vecka så kommer och hälsar på varenda vecka om jag orkar, älsking. kan inte tro att detta kom ifrån miig. kenny älska hundar?? omögiglt ju.



äkta stoltafrikan ju. haha :D



MP3 som jag nyss har gjort sönder :'(.

okej people had kanske är det dags att gå upp. PUSS&KRAM/ Kenthia

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0