time 2 sing

cha cha bloggen.....har ni haft det bra??fint vädet där ut  ju......va ut och cyklade,,känns som jag har glömt det..bara ett år sen jag cyklade och ändå känns det som jag ite kan cykla,hhmm??

dags att träna på rösten nu men mest träna spela på GRENADE BY BRUNO MARS för jag ska uppträda på skolavslutningen....finns en kille som e expert på piano häär jag är i alingsås så bra att jag passar på och lär miig hru man spelar GRENADE. ja, sen åker vi och kollar på venne va det heter men det är när man tänder eld på varborg...ingen anning. inte min kultur men låter spännande. vi åker 21h när det börjar bli mörk ute.

imon ska vi i kyrkan här i alingsås, nån PINGSKYRKA och sen åker vi hem i trollhättan så tror inte att jag hinner blogga förän jag är hemma. på kvällen alltså.
så ni får ha det så gött. vi ska tänka huset med musik. LETS DO IIIIIIIIT.


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0