Stan me familjen



Tja bloggen..
skit dag för mig idag... är lat som f*n orkar inte göra nåt just nu. har massor med prov men sitter på datan o gör ingeting so  gäller proverna men som tänkte ska jag plugga grovt imon.
iaf så va jag i stan med familjen idag,  familljen?? undra vilka jag tänker på när jag säger familjen?? men aa va i stan med min syrra och plast föreldrar elr va jag nu ska kalla de. det viktigast jag skulle göra där va att beställa glasögon. provade olika glasögon. GUUUd va jag ser hemsk ut med glasögon. aa valde röda glasögon som kostade 3490kr. ser ut som om jag kommer från ennan värld men det va de som passa mig bäst de andra va bara ett katastrof, köpte mera saker som underkläder,linne(2), örhänge och såklart helg godis.
so now, i just chilling with my sis,  och gissa va vi gör när vi chillar?? remixar låtar i garageband. helt underbara alltså.

just me

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0