specielt dag för miig

speciel dag för mig bara för jag är trött, har inte varit så här trött någon.vaknade tidig idag för att gå till kyrkan. va skiit glad för det va faktiskt länge jag va där kanske för ett år sedan.. meeeen det va det tråkigaste jag har varit me..egentligen får man kanske inte säga så men hallååå det va ju tråkigt, efter kyrkan va jag hur hungrig man inte får va. vi gick till macdonals med min största syrra Nicole o en kompis till oss som hetter Cynthia. efter maten va det bara att åka runt hela stan och vänta på min andre syrra som heter Erica. hon va och flätade håret. efter en stund ringde hon oss o sa så  här" jag har flätat halva sidan och tänker inte fortsätta för snart rör jag miig inte" o gräääääät ihjäl siig. så nu har hon flätor halva sidan...sötare har hon inte varit som idag" säger jag bara"...

Nicoles plats föreldrar rindge henne o sa att de ska åka till Dalarna idag så hon va tvungen att åka hem och packa lite grejer. hon lämnade mig och cynthia i stan men två datorer och massa väskor... vi fortsatte gå runt me tunga väskor i stan... btw jag köpte oxo lite grejer : keps, halsband, underkläder...etc. ni ska kanske få lite bilder.

men iaf så har det varit ganska roligt hos syrran..hennes plats föreldrar är hur roligt man får va...bäst är dee.
vi lyssnade på justin bieber down to earth. de ba " den där tjejen är ju braaa" jag o erica garvaaa ihjäl oss... men va ska man svara? jaaa det e han faktiskt. och hon är bara 17år.hahaa lol

det behöves kanske nåting som hetter chilling för miig. är trött som faan. so Puss o Kram/ Kenny Ntahonzomuca lol

fail..jag veet

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0