school 2morr

Jag vet att jag har blivit lite dålig på lägga inlägg och bilder...ber om orsäkt min läsare.
neeej tillbaks till skolan imon?? jag vill ha mer lovdaga..
tja det har varit den skönaste lov  i år. fint väder framför allt.det skulle kanske var kul om jag berättade vad jag gjorde hela veckan.

LÖRDAG: hos största syrran och badade i sjön allså..lite för tidigt veeet.
SÖNDAG: kyrkan men största syrran och så stan efter det.
MÅNDAG: träffade en familj" vad nu jag ska kalla det". I GÖTEBORG.
TISDAG: uddevala sjukhuset.
ONSDAG: ööhh va hemma hela dan och kollade typ på nästan 7filmer me Erica.
TORSDAG: Göteborg i stan och sen Alingsås o efter gick vi o kollade på den nya skolan vi ska gå på.
FREDAG: tja, va hemma hela dan elr nää va i trollhättan"stan"
LÖRDAG: hade gäster som sov över och åkte hem idag.
SÖNDAG: firade en födelsedag.
MÅNDAG: tja niii,, va nyss ute och hoppade studsmatta... allstå ite min grej men hade tråkigt.

DÄR HADE NI LITE OM VA SOM HÄNDE HELA LOVET.

gjorde nyss en rolig misstag nyss på bordet när vi åt... asså jag är inte miig själv idag. helt borta.
aa jag tog mat efter det tog jag bestick(gaffel o gaffel). jag åt nästan halva maten utan att märka nåting. efter enstund så hörde nån röst " kenny mår du bra edah elr har du febel elr nåt"
tja sen visade de vad jag åt med....skämdes sten hårt alltså.

nä jag ska hoppa in i duschen så blir det basta efter wwiiiiooohhhh.. ha det bra min kära läsare.








Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0