Pluggaaaar söndeer

helluuu people.. har ni haft en underbar dah?? det har inte jag, 
jag kunde inte plugga igår för jag hade glömt min SO bok i mitt skåp i skolan. så nu brushan jag ska plugga tills jag får huvudvärk. tror inte jag hinner med allt för snart ska jag fan lägga mig är trött som f*n  så fortsäter på bussen på väg till skolan. och hoppas  jag klarar proveet.
har inte heller gjort nåt specielt...elr jooo gick till stan me syrran och kökte 4 t-shirt hann inte prova de..tog de och betalade när jag kom heem AABOOWW bara 2som passade men endå så va de hur ska man säga FULA? aa de va inte så snygga som jag trodde. ska lämna tbks de imon om vi hinner.

men aja ska fortsätta m plugga sönder här.. hoppas jag blir godkänd. HOPPAS HOPPAS HOPPAS.

Bye Bye PUSS&KRAM/ kenny



Kommentarer
Postat av: SARA

DDDDAAAMMMM KENNY DEN BILDEN OXXXÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! :O

2011-04-11 @ 21:19:53
URL: http://bbitchaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

e det nåt feel me bilden???

2011-04-11 @ 21:25:40
URL: http://kakenthia.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0