kanske är det snart att ta farväl??

idah direkt när jag vakna fick jag en fiiin överraskning" ät klar frukost så åker ni in Göteborg, ni ska få träffa en familje"
aaawww hur snäll kan man va??? har varit i göteborg hela helgen ville f*n  villa lite. men iaf så ska jag "kanske" flytta igen och det blir inte Göteborg o+ jag ska bytta skola...ok ska jag erkänna nåting så känns det faktiskt skönt och endå inte.

men det va endå en bra dag, fint väder, OMG gissa va jag åt idah?? some good shiet som jag har saknat. ok det är en afrikansk mat som brukar kalas fufu nåting sånt...omg det va faan för 3år sen jag åt det.
va oxo i stan me syrran jag köpte bara leggins och t-shirt. men leggins måste jag lämna in dör den va hur fuuul som helst på mig.


hade bra folket tänker chilla lite PUSS på er.



Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0