inteee nödj

tja bloggen..

okej provet gick bra men är inte riktig nöjd fick 40pt av 47...vet inte va min lärare tänker med?? hela min frånvaro sida på hjärntorget är helt röd...vänta lite...va jag inte me på SO lektion?? hur faan gjorde jag provet om jag va frånvarande? jag är kanske osynligt att man inte ser mig när jag kommer in i klassrummet.

efter so lektion hade vi en lång rast så vi gick i musik klasserna och tränade på låten vi ska spela upp på fredag för 4orna,5orna,6orna,7orna och vissa lärarna. nästa lektion va matte kan lova att det va längesen jag störde så som jag gjorde idah.  man såg bara en flygande neger i klassrummet, va bara överallt. gjorde inte ett enda skiit.

jag och sara hade planerat gå till assaredskolan och hälsa på våra gamla kompisar men när vi satt i spårvagnen byte vi tankar...vi åkte till stan istället, på bellevue stog typ nästan 70kontrollanter vi tänkte hoppa av spårvagnen för sara hade ingen spårvagnskort men kontrollanter stod på andra sidan så vi fortsatte...eftergamlestan hahaha gissa vad som hände...jag ba Sara vi tog 6an,, hon förstod inte va jag mena hon baah nähä.

efter 2min tänkte hon....sen hon garva ihjäl siiiig. juste den åker inte in i centralen ....men NÄHÄ sa jag bara..

hon har faan varit i göteborg i 4år men hon visste inte va hon va så jag vi var tvungen att ta 1an till centralen...vi bara åkte hon visste inte ens var hon va...om hon va ensam skulle hon åka vilse men som tur hade hon miig.

okej klockan va mkt när vi kom i stan hon va tvungen att åka heem och min buss till trollhättan skulle gå om 40min.
vi såg kontrollanter inne i centralen jag tänkte stackar lille sara som har bara umbrella men siig och kläder såklart.
sen kom jag på en braa idee.. SARA HAR DU PENGAR PÅ DIN MOB? hon bah aa mkt. aa du kan betala me din mobil..
sen hon bah..men den e döööd. jag tänkte WTF flickan det e kört..men iaf så är hon hemma och hon betalade inget men jag missade min buss.

ehhhh jalla ha det bra,, hade glömt att jag har NO prov imon som jag inte veet va det handlar om så måste sitta o plugga igen....ha det braaa PUSS PÅ ER.. no pics

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0