im really really soooooorry

Ber vekligen om orsäkt att jag inte bloggat den senatse dagarna, ibland glömmer man att man är bloggare. sånt händer och det är absulut vanligt....vad så trött igår att jag glömde nästan mig sj..... kan lova att jag softade hemma (tv,musik,data) etc. men kan inte heller fatta hur jag glömde eer? väldigt ledsen.


jaha ni, dagen har varit underbar, vaknade 7åkte in i göteborg och va där nåra timmar efter det åkte vi till Alingsås, herregud, har inte sett sån lite stan förut. man går bara 10steg så har du sett hela stan. nja vi va inte där så länge eftersom att det va tråkigt däär så vi åkte in göteborg igen,, men vad ska göra däär?? det är samma sak som vi ser som vanligt, så vi brstämde oss åka hem, in i trollhättan. damn va ska man göra hemma?? vi gick och kollade på den nya skolan som vi ska gå på, njaaa den verklade väldigt niice men frågan är om vi kommer trivas där som vi gör nu på utmarkt? vill inte tänka på det så.....

nu är det ba filmer som gäller, har sett: scream4,love and other drugs,nu är det YOU GOT SERVED...har sett den men den är så braa att jag orkar kolla på den 100000gånger.


har ont om bilder så ni får den häär skiiten.


bye bye gott folk.. natti natti. löve er <3

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0