eeehh ....hhhmmm vad ska man hitta på???

tja allihope.  har just ätit och är ganska mätt att jag inte ens orkar göra nåt.sitta på datan orkar man alltid.
nu är helgen slut imon e det back 2 the school... ooohhh det lilla självmord man tänker ge siig då.
menä man får vänja siig.men helgen va skön bara chill som gällde. 

Förresten efter maten så satt vi kvar på bordet i nästan en timme. våra "vad jag nu ska kalla henne" berättade om sin barndom typ, hon berättade de roliga.otroliga och hemska saker som har hänt hennes liv. tycker verkligen att hon har lev sitt allså verkligen...brukade  hata när nån berättar sin DÅ tid. brukade tänka så här "det NU tid som gäller brushan forget the past" men idag va det spännande tycker jag.

eh eh eh bye bye bloggar kanske på natten innan jag lägger mig. ha det bra gott folk PUSS och KRAN

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0