Då va man hemma igen

Cha Cha bloggen. nu kan man äntligen vara på datan. för 5timmar va jag heeeeelt blind kan man säga, fick dropr ar i ögon på sjukhuset som gjorde miiig blind i flera timmar, det har inte gått över ännu måste zooma100% för att se va jag skriver elr va nån skrev.. hoppas jag ser bättre imon annars stannar jag hemma en dag till.
men iaf så ska jag ha glasögon alltid när jag läser elr på data etc... glasögon är inte miiin grej. men måste för att inte må dålig varenda jälla dag.

O gissa vad som hände???bensinen tog slut på väg mot Uddevala. men iaf så är vi hemmaaaaaa igen.


CHA CHA bloggen HA EN BRA FORTSÄTTNING DAH. Älskar er kära läsare <3



Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0